V dobi digitalizacije, ko spletni oglasi, družbena omrežja in e-novice prevladujejo, se morda zdi, da tiskani katalogi in revije izgubljajo pomen. Vendar pa izkušnje kažejo nasprotno – tiskani materiali so še vedno ključen del trženja, ki prinaša številne prednosti, ki jih digitalni kanali ne morejo povsem nadomestiti. Ste kdaj pomislili, zakaj nekateri kupci bolj zaupajo blagovnim znamkam, ki uporabljajo kataloge in revije? Kako pogosto vaši kupci fizično pridejo v stik z vašo blagovno znamko – in kakšno vrednost ima ta stik v poplavi digitalnih sporočil?

1. Osebni stik s strankami

Tiskani katalogi in revije ustvarjajo fizični stik z blagovno znamko. Ko stranka prejme lepo oblikovan katalog, se vzpostavi občutek osebne povezanosti, ki ga spletni oglasi redko dosežejo. Katalogi so otipljivi, jih lahko listamo in postavimo na vidno mesto, kar pomeni, da so stalno prisotni v vsakdanjem življenju strank.

2. Dolgotrajnejša prisotnost

Za razliko od spletnih oglasov, ki se prikažejo za trenutek in nato izginejo, katalogi in revije pogosto ostanejo pri strankah dlje časa. Fizični katalogi in revije najdejo svoje mesto v pisarnah, kuhinjah in dnevnih sobah, kjer so ves čas na dosegu rok in očem. Prav zaradi svoje priročnosti in stalne prisotnosti zagotavljajo večjo vidnost in boljšo prepoznavnost vaše blagovne znamke.

3. Prestiž in kakovost

Dobro oblikovan katalog lahko pripomore k izboljšanju podobe vašega podjetja. Z uporabo vrhunskih tehnik tiska in dodelav, kot so UV lakiranje, plastifikacija ali toplotni tisk, ustvarite katalog, ki izžareva prestiž in kakovost, kar pozitivno vpliva na dojemanje vaše blagovne znamke.

4. Odlična dopolnitev digitalnega trženja

Tiskani materiali in digitalno trženje se lahko medsebojno dopolnjujeta. Kataloge grafično nadgradite in jih povežete z digitalnim svetom, na primer z vključitvijo QR kod in tako vaše stranke usmerite na spletno stran ali družbena omrežja. S takšno kombinacijo tiskanih in digitalnih elementov boste zagotovo povečali učinkovitost vaših trženjskih kampanj, ter omogočili celovito in sodobno komunikacijo z vašimi kupci.

5. Primeren za različne ciljne skupine

Revije in katalogi so idealni za nagovarjanje širokega spektra strank. Tiskani mediji ostajajo priljubljeni med vsemi generacijami, saj ponujajo klasično stalnico v hitro spreminjajočem marketinškem svetu. Ne glede na to, ali gre za mlajše občinstvo, ki ceni njihovo vizualno privlačnost in otipljivo vrednost, ali za starejše, ki uživajo v tradicionalnem načinu komunikacije, tiskani materiali ohranjajo svojo pomembno vlogo v učinkovitem nagovarjanju širokega spektra strank.

6. Univerzalna uporabnost

Katalogi in revije so ključni za uspešno predstavitev izdelkov in storitev, saj omogočajo prilagoditev grafične podobe vsaki posamezni branži. Pri Tisk Šepic poskrbimo, da bo vaš katalog ali revija takšna, da odraža specifike vaše industrije – od elegance modnega sveta do tehnične preciznosti avtomobilizma ali privlačnosti turistične ponudbe. Vsaka industrija zahteva drugačen pristop, mi pa poskrbimo, da bo vaša vsebina usklajena z aktualnimi trendi in potrebami vaših strank.

Zakaj izbrati Tisk Šepic za tisk katalogov in revij?

V Tisk Šepic se zavedamo, kako pomembni so katalogi za vašo strategijo trženja. Zato vedno poskrbimo za:

  • Hitro izdelavo in dostavo po celi Sloveniji, tudi pri večjih nakladah.
  • Visokokakovosten tisk, ki izraža profesionalnost vaše blagovne znamke.
  • Prilagodljive možnosti dodelav za edinstven videz vaših katalogov.
  • Osebni pristop, kjer vam svetujemo glede oblikovanja, materialov in dodelav.

Kljub digitalnemu svetu tisk ostaja trdna osnova uspešnega trženja. Naj bo tudi vaša blagovna znamka na dosegu rok vaših strank! Pokličite nas na 07 394 26 69 ali nam pišite na mail komerciala@tisksepic.si in z veseljem vam bomo pomagali, da bodo vaše tiskovine še bolj zažarele.