Tesna vez med tiskom in izdelkom.

Podjetniki vlagamo v tržne strategije, da pritegnemo svojo ciljno občinstvo in povečamo prodajo. Tisk in oblikovanje sta močna orodja, ki močno vplivata na oglaševanje in posledično tudi na uspeh celotne kampanije.

Vendar samo oglaševanje ne more zagotoviti dobre prodaje. Očarljivi slogani, oblikovana embalaža in promocijske ponudbe imajo svoje omejitve. Uspeh tržne kampanje določata končna kakovost in privlačnost samega izdelka.

Reklamni oglas ali vizualno privlačno oblikovana embalaža sprva morda pritegne potencialno stranko, vendar če izdelek ne izpolni njenih pričakovanj ali ne zadovolji njenih potreb, je zelo majhna verjetnost, da bo ta stranka postala redna. Nobeno oglaševanje ali privlačno oblikovanje ne more učinkovito promovirati izdelka, če nima dobrega odziva pri ciljnem občinstvu.

Za ustvarjanje popolne tržne strategije se moramo osredotočiti na zagotavljanje rešitev za težavo potrošnika. Oblikovanje naših tiskanih oglasov ne sme samo prikazovati značilnosti izdelka, ampak mora povedati, kako naša ponudba rešuje določeno težavo oz. zadovolji potrebo.

Torej pomembno je razumeti potrebe in motivacije naših strank. Ni dovolj, da poznamo prednosti in funkcije našega izdelka ali storitve. Moramo se poglobiti in razumeti, zakaj ljudje sploh preberejo našo ponudbo. Ko uskladimo naš izdelek z njihovimi temeljnimi potrebami, lahko ustvarimo bolj pomembno in dragoceno rešitev.

Oglaševanje – zgodba o uspehu

Spomnimo se zgodbe Claytona Christensena o mlečnih napitkih. Ugotovil je, da stranke kupujejo mlečne napitke ne samo zaradi okusa, ampak tudi zato, ker jim polepšajo vožnjo v službo v zgodnjih urah. Ko je prepoznal to edinstveno vrednoto, je naredil mlečni napitek še gostejši, da so ga lahko kupci počasi pili tekom celotne poti. Ta poteza ga je pripeljala do močnega povečanja prodaje. Ta primer poudarja pomembnost razumevanja izkušenj strank in usmerjanja v njihove specifične težave.

Za razvoj zelo iskanega izdelka je pomembno odgovoriti na pet ključnih vprašanj:

1️. Katero težavo rešujemo?

2. Kdo je naš ciljni kupec?

3. Zakaj ustvarjamo ta izdelek?

4. Kako bomo izvedli svojo strategijo?

5. Kakšni so naši cilji?

Z identifikacijo in usmerjanjem v boleče točke našega ciljnega občinstva lahko ustvarimo izdelek, ki ga resnično pritegne. Oblikovanje in tiskano oglaševanje bosta igrala ključno vlogo pri pritegovanju pozornosti in vzbujanju zanimanja, vendar se morata vedno ujemati s temeljnimi sposobnostmi reševanja težav v naši ponudbi.

Spomnimo se, da oglaševanje lahko pritegne pozornost, vendar je sam izdelek tisti, ki določa zadovoljstvo strank, zvestobo in dolgoročni uspeh. Zato se osredotočimo na ustvarjanje izdelkov, ki resnično zadovoljujejo potrebe naših strank, pri čemer oblikovanje in oglaševanje uporabimo kot močna orodja za krepitev prepoznavnosti in ustreznosti naše ponudbe.